שר הביטחון לשעבר ארנס תוקף: "צוק איתן היה ממושך מידי" • האזינו

    דוד לזר | צילום: ויקיפדיה 2 Comment on שר הביטחון לשעבר ארנס תוקף: "צוק איתן היה ממושך מידי" • האזינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר משה ארנס התייחס הבוקר (שני) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' למצב הביטחוני ברצועת עזה ואמר כי "טרם סיימנו את המלאכה, עכשיו אנחנו קוצרים את הפירות האלה, נראה מה יהיה בינתיים, אנחנו סומכים על החמאס שהם ישתלטו על הארגונים הפראיים הללו, אבל אני לא יודע אם אפשר לסמוך עליהם".

    לדבריו, "הדעה המקובלת היא כפי שאני שומע בתקשורת, מי שמשגר את הרקטות כעת זה לא ארגון החמאס אלא ארגונים פראיים הקשורים לדעאש. ושהחמאס לא מצליח עליהם".

    "גם לנו וגם לחמאס אין שליטה על הארגונים האלו, אבל – אסור להשלים עם טפטוף הטילים הזה", לדבריו, "אני מאמין שלא נשלים עם זה. יש לנו כח גדול ואם צריך אנחנו נעשה את זה".

    על צוק איתן אמר שר הביטחון ארנס, "היה לנו בעזה – מבצע שלישי – 'צוק איתן' היה צריך להיכנס לנקות את השטח ולא עשו זאת. היינו צריכים לדאוג לזה שכל האמצעים שאיתם הם מיצרים את הטילים והמשגרים – יושמדו".

    ארנס הטיח ביקורת קשה ואמר כי  "צוק איתן היה מבצע ממושך מידי, 50 יום, כל זה צריך היה לעשות בתוך שבוע. יש לנו צבא גדול, חיל אויר וים, והשטח שם הוא קטן מאוד, לדעתי זה היה  אפשרי".

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יפה יפה עוד אחד שמבין להזכריכם קצת היסטוריה למי שלא יודע הוא היה שר הביטחון עוד לפני שהחמאס היה הוא היה שנתיים בממשלת שמיר מתש"נ עד תשנ"ב ובסוף ממשלת נתניהו הראשונה בשנת תשנ"ט

    2. 1

      פשש שלום מאיפה אתה מביא את זה אולי באמת שיביאו אנשים יותר פרקטיים שקשורים יותר לתקופת כמו שלנו ולא של מלחמת השחרור